Lue keskustelun säännöt.
Kuin usein viitsitte/jaksatte paistaa lettuja?
Kommentit (4)
Paistan sarjatyönä neljällä pannulla, niin ei mene kauan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta ei kyllä tule paistettua kauhean usein. Ehkä kerran/2kk.
Tosin sitten, kun innostuu, saattaa toisaalta tehdä useita kertoja samalla viikollakin.
Pannarilla muka koitan korvata lettuvajeen, sitä teen viikottain
Sillon kun tulee mieleen ettei olla aikoihin paistettu.