Lue keskustelun säännöt.
Aatelkaa kun Marttina luovuttaa nii sitten kun kuulee mitä muut kilpailijat
15.10.2007 |
ovat puhuneet hänestä. En haluaisi olla niisä bileissä kun kohtaavat ja ottavat pari lasillista. Mutta saapahan taas seiska jutun aiheita moneksi viikoksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alkaa mennä vanhaksi koko juttu. Taas se on niin lähdössä sieltä talosta, kun ei kestä. Miten se meni, että ei saa olla heikko, ei saa luovuttaa. Vain luuserit luovuttaa..? Kyllä on vaikia olla Martina.