Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä systeemillähän jokainen ala saisi haluamansa korotuksen, irtisanoudutaan kaikki vaan niin

Vierailija
15.10.2007 |

johan alkaa palkka nousemaan. Esim palomiehet, kaikki kun irtisanoutuu niin saavat varmasti enemmän palkkaa. Tai mikä tahansa muu ammattikunta. Senkus hoitajat vaan sanovat itsensä irti, hetken päästä onkin miettiminen mistä saa rahaa. Ei homma vaan yksinkertaisesti voi noin toimia, entä jos kaikki myyjät sanovat itsensä irti? Ei toimi näin homma

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassaa piippaava myyjä ja leikkaussalissa työskentelevä sairaanhoitaja... mene itseesi!

Vierailija
2/3 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kassaa piippaava myyjä ja leikkaussalissa työskentelevä sairaanhoitaja... mene itseesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi