Lue keskustelun säännöt.
Tällä systeemillähän jokainen ala saisi haluamansa korotuksen, irtisanoudutaan kaikki vaan niin
15.10.2007 |
johan alkaa palkka nousemaan. Esim palomiehet, kaikki kun irtisanoutuu niin saavat varmasti enemmän palkkaa. Tai mikä tahansa muu ammattikunta. Senkus hoitajat vaan sanovat itsensä irti, hetken päästä onkin miettiminen mistä saa rahaa. Ei homma vaan yksinkertaisesti voi noin toimia, entä jos kaikki myyjät sanovat itsensä irti? Ei toimi näin homma
Kommentit (3)
Vierailija:
Kassaa piippaava myyjä ja leikkaussalissa työskentelevä sairaanhoitaja... mene itseesi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kassaa piippaava myyjä ja leikkaussalissa työskentelevä sairaanhoitaja... mene itseesi!