Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos elämäsi ei olisi rahasta kiinni, niin milloin menisit töihin?

Vierailija
15.10.2007 |

Kuinka vanhoiksi hoitaisit lapsesi kotona?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskariin asti olisivat kotona. Toki kerhoa, muskaria ym. sitä ennenkin, ihan niin kuin nytkin. Pari päivää viikossa voisin tehdä vapaaehtoistyötä jossakin hyväntekeväisyysjärjestössä oman mielenkiintoni takia ja silloin lapset olisivat isovanhempiensa luona. Nyt olen kotona kolmevuotiaaksi, mutta sitä 7 oikein odotellessa..

Vierailija
2/13 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljävuotiaan laittaisin jo tarhaan.

Jos ei löytyisi mistään mieluisaa työtä minulle, niin mieluummin olisin kotona ja ottaisin hoitolapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaisin kaksi ensimmäistä vuotta kotona ja palaisin sitten työpaikkaani, nyt joudun palaamaan vanhempaivapaan jälkeen.

Vierailija
4/13 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole ollut kiinni rahasta.

Vierailija
5/13 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun kaikki lapset olisivat koulussa, voisin alkaa opiskella jotain kivaa ihan ajankuluksi. En ole vielä löytänyt niin kivaa työtä, jota viitsisin tehdä, ellen tarvitsisi rahaa.

Vierailija
6/13 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on hoidettu kotona 4v eikä enää lisää tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katotaan nyt tän kakkosen kanssa millonka laitan hoitoon. Varmaan tossa 3-4 vuotiaana. Luojalle kiitos, että miehellä sen verran hyvä palkka, että voin olla kotona=)

Vierailija
8/13 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla ei ollut merkitystä tätä päätöstä tehdessä. Mutta jos lapset olisi pitänyt laittaa tarhaan, niin olisin mennyt töihin varmasti vasta myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis tämä tarkoittaen esin. 2-6 tövuoroa/kkk miehen vapaapäivinä). Kokonaan palaisin töihin lapsen ollessa 1v, tosin jos ei rahasta kiinni varmaan joku 50% työaika riittäisi. Mies jäisi sitten 6kk ajaksi kotiin lapsen kanssa ja 1,5v iässä tämä aloittaisi päiväkodin osapäiväisenä. jatkossa tekisimme miehen kanssa molemmat töitä vajaalla prosentilla niin että yhteistä aikaa jäisi vielä kivasti.



*sopiihan sitä aina haaveilla...*

Vierailija
10/13 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja palkkaisin varmaankin tälle pienemmälle piiperölle (2,5v) jonkun ihanan hoitajan kotiin vielä n. vuodeksi, vaikka päiväkodissakin on mennyt hyvin. Isompaa (5v) en kotihoitoon ottaisi, hän kaipaa jo niin paljon ikäistään kaveriseuraa päivisin.



Tai ehkä optimaalisin tilanne olisi voida pitää molemmat lyhyttä päivää nykyisessä päiväkodissa, nyt se ei ole mahdollista rahatilanteen takia (yksityinen pk, jonka maksuja emme pystyisi puolipäivätyöni saati opiskelun turvin kustantamaan). Palasinkin puolipäiväopiskelijasta kokopäivätyöntekijäksi keväällä, kun pienempi oli vasta 2v. Nytkin hoitopäivät onneksi ovat max. 7h, mutta vähempikin riittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kotona puuhastelusta.

Vierailija
12/13 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten olen tehnytkin.

Tosin tekisin lyhennettyä työaikaa ja pitäisin kunnon lomat aina välillä.



T. sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on ok palkka, kyllä se on sitä ihan muista syistä. Heh heh!



Minä menisin heti, nuorin kohta 1,5 vee ja isommat jo koulussa, mutta nyt eli todellisuudessa menen vasta ensi syksynä. Kyllähän tässä kerkiää kärvistellä kodinhoidontuella vielä kesän alkuun (olen opettaja eli kesän alusta palkka alkaa juosta!), mutta kyllä se on niin p..seestä tulla näin vähällä toimeen. Itse olen tämän kotihoidon valinnut vielä täksi vuodeksi, mutta kyllä töissä on kivempaa, tarvin omaa duunia ihan kybällä. Alle kaksivuotiasta en kuitenkaan suostu laittamaan hoitoon, joten nalkissa olen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan