Lue keskustelun säännöt.
Onko Meidän Perhe hyvä lehti?
11.08.2006 |
Kannattaako tilata kun o päiväkoti-ikäiset lapset ja molemmat vanhemmat töissä. Eli siis koskettaako jutut silloin?
Kommentit (3)
kannattaa tilata, ei ole yhtään semmonen lässytys lehti!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulle on tullut pitkään vauva lehti ja nyt sitten perhe lehti ja perhe lehti on parempi.
Vauva- ja Kaksplus -lehdistä. Aika laidasta laitaan lapsiperheille juttuja... :) Isommillekin...