Tarttis varmaan tehdä tälle kropalleni jotain. :(
Illalla kun tulin saunasta, minulla oli kylpytakki päällä. Menin miehen eteen ja tempaisin takin auki.
Ja mikäkö oli miehen reaktio!?!?
" HYYYIIIII!" Inhon ilmeellä. :(
Kommentit (8)
Vierailija:
Illalla kun tulin saunasta, minulla oli kylpytakki päällä. Menin miehen eteen ja tempaisin takin auki.
Ja mikäkö oli miehen reaktio!?!?
" HYYYIIIII!" Inhon ilmeellä. :(
Ettei vitsillä heitänyt. Tai sanonut sulle hyi, kun kehtasit noin käyttäytyä. ;)
Taitaa kuitenkin olla niin, ettei kroppani ole enää miehen makuun.
Onhan mulle tietty selluliittia kertynyt.... -ap
Vierailija:
Taitaa kuitenkin olla niin, ettei kroppani ole enää miehen makuun.
Onhan mulle tietty selluliittia kertynyt.... -ap
Mies tais säikähtää sun spontaania tempausta!
En mä viitsisi miestäni läsekillänoi noin raiskata, vähemmästäkin tulle inho. verhoan kiloni tyylikkäästi.
mun mies ei sano mitään, mutta eihän sitä voi olla huomaamatta, ettei oikein kelpaa, kun ei ole sitä avioelämää ollut oikein enää aikoihin vailla. en kyllä ihmettele, en mäkään haluais tällaisen läskin kanssa olla silleen tai milleen..
Vierailija:
mun mies ei sano mitään, mutta eihän sitä voi olla huomaamatta, ettei oikein kelpaa, kun ei ole sitä avioelämää ollut oikein enää aikoihin vailla. en kyllä ihmettele, en mäkään haluais tällaisen läskin kanssa olla silleen tai milleen..
jos mun mies (vaikka on hyvännäköinen ja hyväkroppainen) tuolla lailla viuhahtaisi niin ei saisi mua syttymään. Mutta makunsa kullakin. Kuullostaa vaan keskenkasvuiselta.
kauheeta :/ miten miehet voi olla noin ajattelemattomia?
Aattele jos sanoisit sille noin..
" hyyyyyyyi!"
Mitähän ukkos siihen?