Lue keskustelun säännöt.
Kipu virtsatessa+mahakivut+väsymys, mikä vaivaa?
11.08.2006 |
Pissatulehdus tämä tuskin on, kun minulla on ennenkin sellaisia ollut, eikä tunnu siltä. Mahaan sattuu/pistelee epämääräisesti, vähän menkkamaisesti mutta ei kuitenkaan, virtsatessa tuntuu arkuutta/pientä kipua alavatsassa ja väsyttää aivan sairaasti ja on hutera olo.. Mikä voisi olla?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itsellä ollut kolme kertaa vti ja kaikissa aivan eri oireet!
Kannattaisi mennä heti lääkäriin ja vaikka olisitkin sitä mieltä, että sinulla EI VOI olla sukupuolitautia, niin testi kannattaa kuitenkin tehdä. Klamydiakin voi olla ilmeisesti " piilevänä" pitkäänkin, ts. bakteeritaso on niin alhainen, että ei aiheuta oireita tai näy testissä, mutta sitten jokin laukaisee bakteerit lisääntymään ja oireita tulee. Hoituu antibiooteilla ja kumppaninkin täytyy ehdottomasti käydä testissä ja hakea kuuri!
Noi sun oireet voi tietysti viitata muuhunkin, joten älä pelästy!