Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin: mikäs sitten olisi hyvä menu lasten kutsuille?

Vierailija
11.08.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillimehut

Vierailija
2/2 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolaista: pienet lihapullat, prinssinakit, juusto, pienet kokonaiet suolakurkut

raikas: kirsikkatomaatit, porkkana ja kurkku tikkuja, dippikastike, hedelmiä

makea: suklaamuffinsit, tavallinen pulla, jos sankari itse pitää kermakakku, muuten mielummin jäätelökakku tai litrajäätelöstä tehty " kakku" (etta saadaan kyntilät johonkin).

Herkut: sipsit, suolatikut, vähän karkit ja keksit

juomat: Booli, jossa sitruunalimsa ja pakastemaniskoita (muista lusikat ja pillit), hyvä sekamehu.



Astioina esim. Ikean lasten värikkäät muovilautaset ja mukit.



Ei saa olla liian monimutkainen eikä liika, jos on pelkkiä lapsia!



t.

viiden lapsen äiti ja jo n. 30 lasenkutsua takana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä