Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelen helluntailaisista?

Vierailija
17.08.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoaan, eivät usko sanaa " ei" . Tämä perustuu teini-iän kokemuksiin.

Vierailija
2/6 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut helluntailaiset ovat tosi ahdasmielisiä ja ärsyttäviä. Omat helarikaverit ovat ihan normaaleja ihmisiä eivätkä vauhkoa yhtään. Minusta uskovainen on ärsyttävä, jos sitä ei tavoita sieltä uskovaisuuden takaa. Helluntaiseurakuntaan en IKINÄ enää menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaappihomon, jolle tekis hyvää myöntää oma identiteettinsä. Vaikka vaimo ja uskonveljet ei ymmärtäisi.

Vierailija
4/6 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän on helluntalainen. Eli eipä ollut sen kummempi tyyppi kuin muutkaan. Helluntalaisuus ei mitenkään tullut esiin. Toinen kaverini oli lukioaikoina taas sellainen tuputtajatyyppi, alkoi mennä hermot, mutta nyttemmin on rauhoittunut eli luovuttanut.

Vierailija
5/6 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai kyseisen henkilön nimikirjaimet ole P.T.

Vierailija
6/6 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei etunimi alkaa J:llä