Lue keskustelun säännöt.
Mulla on tänään synttärit :))
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nauti nyt kovasti kun olet vielä nuori ;)
Mulla tuli viime viikolla ensimmäinen ikäkriisi kun täytin 25...ei voinu muuta ajatella kun että kohta 30 ja kunhan saman verran tulee lisää niin oon jo 50! ;)
Paljos täytät?