Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on ihmisiä jotka ei liho niin varmasti on ihmisiä joiden on vaikea laihtua/pysyä hoikkana!

Vierailija
08.08.2006 |

Itse olen näitä " en laihdu vaikka teen mitä" toisaalta olen bmi 27 ja urheilen kovasti joten tilanteeni ei ole niin paha. Mutta suututtaa kun ihmiset ei usko/halua uskoa, että jotkut pyöreät ihmiset ihan oikeasti syövät ja elävät terveellisesti!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoaan. Lihaville tuskin tullaan päin naamaa laukomaan kommentteja painosta. Itse olen koko elämäni kärsinyt muiden paheksunnasta painoani kohtaan. Ihme ettei ole tullut mitään suurempia traumoja.

Vierailija
2/2 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei lihavuus johdu jostain oikeasta sairaudesta.

Ja olen minäkin törmännyt mitä ihmeellisimpiin kommentteihin koska olen niin hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla