Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä äidin olisi hyvä " tietää"
Kommentit (2)
meillä oli jatkuvasti kädenvääntöä siitä, että lapset olisi pitänyt hakea aikaisemmin kuin sopimuksessa luki, koska hoitajan päivät muodostui niin pitkiksi, kun jotkut lapset tuli niin aikaisin ja meillä vasta klo 8 maissa. Miten ihmeessä me oltaisiin töistä päästy ennen aikoja joka päivä hakemaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
meillä oli ainakin seitsemän eri paikkaa ja muutaman kerran kävi niin, että ei ollut mitään paikkaa mihin lapset viedä aamulla.