Lue keskustelun säännöt.
TULOT?
31.07.2006 |
Heitelkää vapaasti nimettömänä paljonko teidän vuostulot (kokonaisbruttoansio euroissa) on?
Kommentit (3)
Mun nettotulot vuodessa n. 74400 euroo ja miehen nettotulot vuodessa n. 288000 euroo ja molemmat saa myös vuosittain muutakin extraa rahallisesti, joten todellisuudessa nettotulot enemmän.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tervetuloa Espooseen tai edes Helsinkiin :)
Lastentarhanopettaja