Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kannattaako lähteä opiskelemaan kätilöksi?

Vierailija
14.08.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatilta ja tulevasta työstäsi odotat?

Jos olet sosiaalinen, käsistäsi näppärä, empaattinen, mutta kuitenkin sopivan tomera ja päättäväinen, et pelkää likaa ja raskasta , vastuullista työtä ja palkka ei ole tärkein, niin tervetuloa alalle. Työmahdollisuuksia on useammanlaisiakin.

klö

Vierailija
2/2 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko huono palkka ja vuorotyö. Mutta ammatti tietysti mielenkiintoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan