Lue keskustelun säännöt.
kannattaako lähteä opiskelemaan kätilöksi?
Kommentit (2)
melko huono palkka ja vuorotyö. Mutta ammatti tietysti mielenkiintoinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänmelko huono palkka ja vuorotyö. Mutta ammatti tietysti mielenkiintoinen.
ammatilta ja tulevasta työstäsi odotat?
Jos olet sosiaalinen, käsistäsi näppärä, empaattinen, mutta kuitenkin sopivan tomera ja päättäväinen, et pelkää likaa ja raskasta , vastuullista työtä ja palkka ei ole tärkein, niin tervetuloa alalle. Työmahdollisuuksia on useammanlaisiakin.
klö