Lue keskustelun säännöt.
on tainnu painoa tulla vähän liikaa
31.12.2008 |
olin ostanut itselleni pyjaman ja se oli vielä pussissa. Poika kurkkasi pussiin, otti pyjaman ja sanoi, että äiti on ostanut uudet lasten verhot...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla