Näin somessa kuvan aiemmasta ihastuksesta, joka oli rupsahtanut aika lailla
Seitsemän vuotta sitten tapasin hänet, ihastuin ja rakastuin, mutta jutusta ei kuitenkaan tullut mitään. Ja kesti vuosia päästä yli ja mennä eteenpäin. Nyt näin somessa yhteisen tutun julkaisemia kuvia, joissa tämä aiemmin niin ihana ja vetovoimainen ihminenkin oli, ja huomasin etteivät vuodet ole kohdelleet häntä hyvin. Mutta silti hän näytti ihan yhtä ihanalta ja vetovoimaiselta kuin aiemmin. Jos tapaisin livenä, varmaan rakastuisin uudestaan. Näköjään joitain ihastuksia ei lopeta edes se, jos toinen vanhenee, tulee ryppyjä ja vatsamakkaa, naama alkaa roikkua jne.
Kommentit (14)
Ei kun se litistyi johonkin väliin.
Tästä syystä olisi tosi mielenkiintoista nähdä ensirakkauteni. Hän oli niin hyvännäköinen, että jalat kirjaimellisesti notkahtivat, kun näin hänet ekaa kertaa ja äskettäin näin hänestä vanhan videon. Olin unohtanut miten komea hän oli.
Oma mieskään ei ole yhtään vähemmän komea kuin tavatessa, päinvastoin. Tuollaiset kestokomistukset eivät muutu milloinkaan?
Minä huomasin Facesta lukioaikaisen suuren rakkauteni, ja hänestä oli tullut päälakikaljuinen setämies! 😅
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä olisi tosi mielenkiintoista nähdä ensirakkauteni. Hän oli niin hyvännäköinen, että jalat kirjaimellisesti notkahtivat, kun näin hänet ekaa kertaa ja äskettäin näin hänestä vanhan videon. Olin unohtanut miten komea hän oli.
Oma mieskään ei ole yhtään vähemmän komea kuin tavatessa, päinvastoin. Tuollaiset kestokomistukset eivät muutu milloinkaan?
Juu, ei ne komeat piirteet mihinkään siitä muutu, vaikka ikä alkaisikin näkyä.
Ei vaan se keneltä katkottiin raajat
Se on kumma, kun muut aina rupsahtaa ja itse olen vuodesta toiseen samanlainen :D
Mun yksi nuoruudenaikainen eksä oli järkytys nähdä kesälomalla. Me ollaan molemmat noin viisikymppisiä, ja tässä iässä on aika paljon vaihtelua miltä ihmiset näyttää. En itsekään ole erityisen nuoren näköinen, on ylipainoa ja naaman roikkumista ja tätimäisyyttä, mutta oli se eksä järkytys. Kun me seurustelimme opiskeluaikana, hän oli hoikka, pitkä, vaalea sinisilmäinen karunkomea "viikinki". Nyt en edes tuntenut, mutta hän tunnisti minut. Mies oli todella lihava, iso kaljamaha, pää kaljuuntunut lukuun ottamatta sivuilla untuvaisia hentoja haituvia, ryppyinen, silmät syvällä tummissa ryppyisissä kuopissa. Olisin luullut että hän on 60-70 v. jos en tietäisi ikää.
Vierailija kirjoitti:
Mun yksi nuoruudenaikainen eksä oli järkytys nähdä kesälomalla. Me ollaan molemmat noin viisikymppisiä, ja tässä iässä on aika paljon vaihtelua miltä ihmiset näyttää. En itsekään ole erityisen nuoren näköinen, on ylipainoa ja naaman roikkumista ja tätimäisyyttä, mutta oli se eksä järkytys. Kun me seurustelimme opiskeluaikana, hän oli hoikka, pitkä, vaalea sinisilmäinen karunkomea "viikinki". Nyt en edes tuntenut, mutta hän tunnisti minut. Mies oli todella lihava, iso kaljamaha, pää kaljuuntunut lukuun ottamatta sivuilla untuvaisia hentoja haituvia, ryppyinen, silmät syvällä tummissa ryppyisissä kuopissa. Olisin luullut että hän on 60-70 v. jos en tietäisi ikää.
Elämäntavat vaikuttavat paljon, mutta myös geenit. Eräs perhetuttumme oli alkoholisti, mutta silti erittäin komea mies ihan vielä vanhainkodissakin.
Ensirakkauteni oli miesmalli, mutta silloin taipuvainen alkoholismiin ja meni välillä muutakin, joten tästäkin syystä olisi mielenkiintoista nähdä. Hän oli minua melkein 10 vuotta vanhempi, joten saattaa tietysti olla kuollutkin. En ole mitään hänestä kuullut 25 vuoteen. Nro 3.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan se keneltä katkottiin raajat
Mikä tämä raajajuttu on?
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma, kun muut aina rupsahtaa ja itse olen vuodesta toiseen samanlainen :D
Missasit aloituksen pointin täysin.
Onko sen raajat katkottu?