Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Elänköhän pumpulissa, kun en tiennyt Suomen johtavan irtosuhteissa?
04.12.2008 |
Viittaan artikkeliin parin päivän takaa, jossa oli vertailtu kymmeniä maita ja Suomi johti irtosuhteissa kaikkia muita maita.
Eräs tuttuni, eronnut, totesi asiasta keskusteltaessa, että maailma on todellakin muuttunut siitä, kun hän on ollut nuori. Hän luuli erotessaan, että kyllä miehiä riittää ja niistä sitten voi valita. Tämä tuttu totesi, että suurin osa näistä vapaista miehistä on täysin bimboja. Ei ne etsi mitään pysyvämpää.
Onko Suomi tosiaan muuttunut vapaamielisemmäksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
enemmän sinkkuja kuin parisuhteessa, ja irtosuhteet kuuluu ihan ns. normipäivään. Samaten itsellä ennen kuin löysin mieheni. Eli sanoisin että "Pumpulissa".