Lue keskustelun säännöt.
piparkakkutaikinasta jäi munat pois. Haittako mitenkään?
16.12.2008 |
Saa nähä jääkö siitä levottavaksi mitään..
Ollaan nimittäin käyty napsimassa maistiaisia ;)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä teen yleensä aina sellaista piparitaikinaa, jossa ei ole munia...