Huutonet ja palautteet. Miten toimit ostajana ja myyjänä? ov
Annatko heti palautetta, kun olet saanut maksun/tuotteen?
Vai odotatko, että myyjä/ostaja antaa sulle ensin palautetta?
Missä tilanteessa annat negan? Entä neutraalin?
Jos et anna ollenkaan palautetta, niin miksi et anna?
Annatko jokaisesta kohteesta erikseen palautetta, vaikka kyseessä olisi 10 kohdetta samalta ihmiseltä vai annatko pelkästään yhden palautteen ja mainitset siinä, että kyse on monesta kaupasta?
Itse annan palautetta, kun olen postittanut tuotteen/tuotteet ostajalle ja heti, kun olen saanut tuotteet.
Negaa lähtee kaikille niille, jotka eivät maksa saatikka ilmoita mitään itsestään.
Neutraalia en ole koskaan joutunut antamaan.
Annan jokaisesta kohteesta erikseen palautetta.
Kommentit (5)
Ostajana laitan palautteen heti, kun tavara on minulla.
Palautteen annan aina. Kerran annoin negan, kun jouduin kyselemään tuotteen perään monta kertaa. Sitten sain sen, olikin postin moka, tuotteessa oli vielä vika. Myyjä tiputti melkein puolet hinnasta, saatiin sovittua homma, joten vaihdoin sen positiiviseksi, mutta kirjoitin kyllä selitystä palautteeseen, että kaikenmoisten sotkujen ja sählingin jälkeen päästiin kuitenkin yhteisymmärrykseen.
Annan palautteen heti kun olen saanut maksun tai tuotteen. Eli viimeistään seuraavana päivänä. Palautteeseeni ei vaikuta antaako vastapuoli palautetta vai ei ja minkälaista. Palaute annetaan kaupasta ei palautteesta. Joskus palaute voi unohtua, mutta silloin annan sen myöhemmin jos satun huomaamaan tai jos vastapuoli huomauttaa asiasta. Palautteen annan useinmiten vain kerran vaikka kohteita olisi useampia samalla kertaa (palautteessa maininta esim. hyvä ostaja (10 kohdetta kerralla)).
Neutraali = jos kaupassa tökkii joku mutta kaupat kuitenkin syntyvät eli maksu venyy kovasti ilman selityksiä, tuote toimitetaan tosi hitaasti, huonosti pakattu mutta ei rikki tms. Jos kaupat saanut ostaja ei lunasta huutoaan mutta ilmoittaa sen (jos ei ilmoita niin selkeä nega).
Nega = selkeät oharit kaupoissa, ei yhteydenottoa, ei maksua, ei kauppoja mitenkään. Rikkinäinen, tosi likainen tai kohteen kuvauksen vastainen tuote - varsinkin jos ei ole palautusoikeutta. Kauppojen purkautuessa voi palautteen vaihtaa neutraaliin (tuote ei vastannut kuvausta, kaupat sai purkaa) tms.
Annatko heti palautetta, kun olet saanut maksun/tuotteen?
Vai odotatko, että myyjä/ostaja antaa sulle ensin palautetta?
Missä tilanteessa annat negan? Entä neutraalin?
Jos et anna ollenkaan palautetta, niin miksi et anna?
Annatko jokaisesta kohteesta erikseen palautetta, vaikka kyseessä olisi 10 kohdetta samalta ihmiseltä vai annatko pelkästään yhden palautteen ja mainitset siinä, että kyse on monesta kaupasta?
Itse annan palautetta, kun olen postittanut tuotteen/tuotteet ostajalle ja heti, kun olen saanut tuotteet.
Negaa lähtee kaikille niille, jotka eivät maksa saatikka ilmoita mitään itsestään.
Neutraalia en ole koskaan joutunut antamaan.
Annan jokaisesta kohteesta erikseen palautetta.
[/quote]
Annatko heti palautetta, kun olet saanut maksun/tuotteen?
Myyjänä palaute heti, kun raha tilillä. Ostajana, kun olen saanut tuotteen
Vai odotatko, että myyjä/ostaja antaa sulle ensin palautetta?
Annan itse aina heti, toisesta riippumatta. Antamani palaute ei riipu siitä, mitä itse olen saanut
Missä tilanteessa annat negan? Entä neutraalin?
Yhden negan olen antanut, kun kyselin monta kertaa myyjän perään ja 2 vkoa meni ennenkuin vastasi, 3vkoa kun sain tuotteen. Piti olla uusi pusero, mutta selvästi käytetty, likainen ja nyppyinen
Jos et anna ollenkaan palautetta, niin miksi et anna?
Annan aina
Annatko jokaisesta kohteesta erikseen palautetta, vaikka kyseessä olisi 10 kohdetta samalta ihmiseltä vai annatko pelkästään yhden palautteen ja mainitset siinä, että kyse on monesta kaupasta?
Vain yhden palautteen, missä mainitsen kaikista tuotteista
Vierailija: