Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Baby Born polkupyörästä kokemuksia?
15.12.2008 |
Ai kamala miten turhalta tuntuu moista kysellä näiden muiden paljon vakavanpien viestien ( parisuhde ongelmat jne. ) joukossa...
Mutta siis kyseinen fillari alkaa olla loppu jo monesta kaupasta ja meidän 3v tytteli sitä kovin haluaisi. Toimiikohan oikeasti? Sitähän pitäisi pystyä vetämään narulla perässä ja mahtaakohan nukke pysyä kyydissä? Aika hintavakin on, mutta meille tulisi kimppalahjana.
Minkä ikäisille olette ostaneet?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa