Lue keskustelun säännöt.
retinoblastooma???
29.12.2008 |
onko jollain kokemusta kyseisestä kasvaimesta silmässä? se kun pupilliin/mustuaiseen tulee valkoinen läikkä, ja esim. valokuvissa silmät eriväriset, tais olla lehdessäkin taannoin juttua...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla