Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tomb Raider- pelit PC:llä. Onko hyvä vai huono?
26.12.2008 |
Siis verrattuna pleikkariin.
Ostettiin pc:lle myös langaton ohjain, mutta ei olla vielä kokeiltu.
Onko kukaan pelannut TR:ia sekä pc:llä että pleikalla? Kokemuksia!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta TR fani löytyy täälträ. Meillä on nyt kesken Underworld pleilalla.
Alue: Aihe vapaa
Se, kolmonen ja Angel of Darkness ovat mielestäni loistavia- muista en sitten pidäkään. Jos kestät heikompaa grafiikkaa, pelaa kakkosta. On vaihtelua tasoissa, mm. uponnut laiva, Tiibet, Venetsia. Kolmosessakin pääsee mm. Lontooseen, hylättyyn metrotunneliin, vankilaan sekä aavikolle.