Miksi H&M:n postimyynti pitää asiakkaitaan epätasa-arvoisessa asemassa???
Mua ottaa ihan oikeasti päähän se, että alet ilmoitetaan eri asiakkaille eri aikaan! Mainoslehdet tulevat välillä niin myöhään, että silloin myydään enää ei-oota. Samoin s-postitiedotteet tulevat eri ihmisille jopa eri päivinä, jolloin ne ensin saaneet ovat tiettysti aivan eri asemassa kuin myöhemmin saaneet.
Pieni murhe varmaan jonkun mielestä, mutta mua riepoo :)
Kommentit (5)
vuonna mulle tuli ajoissa ja kerkesin tekeen hyviä löytöjä edullisesti=) Tänään kun kattelin oisko vielä jotain, niin eipä ole juuri enää mitään jäljellä. Ja sillon kun tilasinkin niin vähä väliä loppu jo joku tuote, mitä itse juuri katteli. Meni kyllä aika nopeasti kaikki hyvät.
Monta kertaa vuodessa tilaan väh. 100€:lla, olen myös tiliasiakas.
ap
Kun yrität tilata, niin tuote on loppu...ja seuraavassa katalogissa on taas kuitenkin se ihan sama tuote!
Siitä taisi juuri mennä umpeen se -olikohan- 20% ennakkotilaajan etu. Eivät kyllä erityisesti miellyttäneet minua, enkä mitään tilannutkaan.
ap
Minusta se on päivän selvä asia