Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni pitää lapsella yhden kuumeettoman päivän ennen

Vierailija
11.12.2008 |

hoitoon viemistä? Pidätkö myös lämmöttömän päivän, jos edellisenä päivänä on ollut lievää lämpöä (37,6 max) vai vietkö hoitoon seuraavana päivänä, jos lämpöä ei ole?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivää.

Paras on ollut ku yöllä oli ollut kuumetta mutta aamulla ei ollenkaan :/

Tarhaan yritettiin tuoda joo.

Toinen tapaus ku illalla oli ollut lähemmäs 40 mutta aamulla oli annettu lääke, että vanhemmat pääsee töihin,

Tarhaan yrtettiin sekin lapsi tuoda.

Sitten tapahtui ihan viime viikolla tämä..Äiti oli antanut supon aamulla ja kuume nousi tietenkin lähes heti tarhassa. Aamulla oli ollut kuumetta mutta töihin oli päästävä.

Aivan uskomattomia mutta nämä kaikki totta helsingin pk:ssa.

Lh

Vierailija
2/12 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta korkea lämpö mutta en kyllä lieväksikään sanoisi. Meillä ollaan kotona yksi päivä normaalilämpöisenä. Ja yllätys, mun lapsilla on ollut tänä vuonna 2 sairaslomapäivää niin, ettei ole päässyt tarhaan tai kouluun ja minä töihin.



En koskaan jää odottamaan ja toivomaan, että lapsi paranee alkavasta lämmöstä ja köhästä itsestään, vaan jäädään suosiolla kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihan kuumeeksi yltyy niin pidän kotipäivän.

Vierailija
4/12 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän yhden kuumettoman päivän. Ja kuumeeton päivä on sellainen, että kuumetta on alle 37.

Vierailija
5/12 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se tarkoittaa sitä,ettei sen päivän aikana ole edes lievää lämpöä vain normaalilämpöisenä ollut

Vierailija
6/12 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerkeää paremmin parantua eikä uusi helposti röhät tms. Lisäksi lapsi saa kerätä voimia kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

astetta on kuumetta.

Vierailija
8/12 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinun lapsellasi on aamulla vaikkapa 38 kuumetta korvakuumemittarin mukaan niin et vie seuraavana päivänä hoitoon, vaikka olisi koko päivän ja illan ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä meillä ainakin korvakuumemittari näyttää liian vähän, huh huh 37,8 astetta jos olisi niin tottakai seuraava päivä kotona! Alle 37 pitää olla minun mielestäni. Ja eihän aamulla voi vielä tietää, nouseeko kuume päivällä vielä.

Vierailija
10/12 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tänään on kuumetta 37,2 ja huomenna ei ole kuumetta, vien lapsen hoitoon tai päästän kouluun vasta ylihuomenna. Yksi täysin kuumeeton päivä siis. mukava itselle, mukava lapselle. monta kertaa kuumetta on tullut sitten päivän mittaan, vaikka sitä ei heti aamulla ole ollut. Annetaan lasten sairastaa rauhassa kotona, mikä kiire sinne töihin on? Emme me ole korvaamattomia kukaan töissä (sittenkin elämä jatkuu vaikka me kuolemme) Sairas lapsi arvostaa kutienkin omaa äitiä tai isää eniten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuumeen rajana meillä 37,2 on kuumetta (kainalosta mitattuna).

Vierailija
12/12 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisen kerran kun tyttö oli kipeänä nousi keskiviikon ja torstain välisenä yönä lämpö joka oli pois jo ennen puolta päivää torstaina. Tyttö oli silti perjantainkin pois.