Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, kauheasti finnejä selässä miehelläni!

Vierailija
29.11.2008 |

Niitä on paljon ja ovat isoja ja punaisia. Mistä voi johtua, peseytyy tarpeeksi usein.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka-allergia?

Minulla puhkesi ruoka-allergia aikuisiällä, enkä sitä tajunnut. Sain rankan aknen kaltaisen ihottuman kasvoihin, selkään, käsivarsiin. Kuitenkaan finnit eivät olleet sellaisia "puristeltavia", vaan syvällä, pahasti tulehtuneita ja sikakipeitä.

Sattumalta huomasin iho-oireiden yhteyden syömiini ruokiin. Lopetin k.o. ruuan syömisen ja iho parani parissa viikossa.

Ehdin käydä lääkärissäkin, joka pisti kaiken "hormonivaihtelujen" piikkiin.

Vierailija
2/4 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hankaa saippualla.

Sen verran itse autan miestäni jos näppyjä alkaa ilmaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa finnejä?

Vierailija
4/4 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etelänmatkalla. Viikko auringonottoa riitti.