Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin;joko olet polttanut kätesi tänä jouluna?

Vierailija
23.12.2008 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paloi toisen käden kämmenselästä kaikki karvat ja hirvee käry,ihoon koskee myös ihan kivasti.Kinkkua laitoin uuniin;p

Vierailija
2/5 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei osunut paljoa ja vesihana oli vieressä.



Loistava mummon niksi palovammoihin (itsehoidettavan tasoisiin) kylmä vesi jonkun aikaa ja ripottele hienoa sokeria märän palovamma alueen päälle. Helpottaa kun antaa olla aikansa.

Vaikea toteuttaa, jos jaloissa pyörii yli-innokas apuainen joka kyselee "mitä sä äiti teet?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän uuni on liian korkealla, ihan hullu systeemi!

Vierailija
4/5 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta patahanska kärvähti kun säädin paistolämpömittarin kanssa. Sininen savu tuli uunista, onkohan kinkku silti syötävää;-)

Vierailija
5/5 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ranteen ja kyynärtaipeen välissä vaikka miten monta arpea, kun aina kihahtaa uunin kattoon peltiä tai jotain muuta sieltä ottaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän