Lue keskustelun säännöt.
No niin;joko olet polttanut kätesi tänä jouluna?
Kommentit (5)
Onneksi ei osunut paljoa ja vesihana oli vieressä.
Loistava mummon niksi palovammoihin (itsehoidettavan tasoisiin) kylmä vesi jonkun aikaa ja ripottele hienoa sokeria märän palovamma alueen päälle. Helpottaa kun antaa olla aikansa.
Vaikea toteuttaa, jos jaloissa pyörii yli-innokas apuainen joka kyselee "mitä sä äiti teet?"
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meidän uuni on liian korkealla, ihan hullu systeemi!
mutta patahanska kärvähti kun säädin paistolämpömittarin kanssa. Sininen savu tuli uunista, onkohan kinkku silti syötävää;-)
mulla on ranteen ja kyynärtaipeen välissä vaikka miten monta arpea, kun aina kihahtaa uunin kattoon peltiä tai jotain muuta sieltä ottaessa.
Mulla paloi toisen käden kämmenselästä kaikki karvat ja hirvee käry,ihoon koskee myös ihan kivasti.Kinkkua laitoin uuniin;p