käy ehkä 2 ihmistä kuussa kirjoittamassa jotain? Ei kai siinä voi olla mitään järkeä?
Mua ei ainakaan kiinnosta seksiketjut erikseen niin paljon, että hengaisin tuolla seksipalstalla, siellä on muutenkin niin hiljaista, että kauan sais odotella kommentteja.
käy ehkä 2 ihmistä kuussa kirjoittamassa jotain? Ei kai siinä voi olla mitään järkeä?
Mua ei ainakaan kiinnosta seksiketjut erikseen niin paljon, että hengaisin tuolla seksipalstalla, siellä on muutenkin niin hiljaista, että kauan sais odotella kommentteja.