Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks pitää valittaa, et tulee köyhä joulu jne?

Vierailija
19.12.2006 |

Miksei voi ennakoida joulua ajatellen, kun ei se koskaan yllättäen tule, ainahan se kaikilla tiedossa on et koska on joulu! Saamari ku ärsyttää nää marisijat!!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan