Lue keskustelun säännöt.
Mitä ajattelette-gallupit???
20.09.2014 |
Olen jonkin aikaa täällä palstalla käynyt ja en voi kuin ihmetellä yhtä asiaa. Nämä mitä ajattelet ihmisestä jolla housut jalassa -tyyppiset gallupit. Mitä ihmettä?? Tajuan että ovat huumorilla tehtyjä (ei varmaan kaikki) mutta kyllä se kertoo ihmisestä js ihmisistä. Mikä valtava tarve tarkkailla muita ihmisiä! Ja mistä tämä kertoo? Huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta.
En voi käsittää.
N40
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ok älä käsitä.