Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttofirmaa käyttäneet.. paljonko maksoi?

Vierailija
12.07.2014 |

Minulla olisi edessä muutto kesän lopussa ja haluaisin hoitaa sen kerrankin ''helposti'' ammattilaisia käyttäen. Tavaraa on suuren yksiön verran ja muutto tapahtuu Helsingin sisällä. Tietysti laitan tarjouspyyntöjä mutta ennen sitä haluaisin jotain suuntaa-antavaa mielikuvaa siitä, paljonko pitäisi rahaa varata.

 

Eli jos olet käyttänyt muuttoon muuttofirmaa, paljonko maksoit ja millaisesta muutosta oli kyse (kuinka paljon tavaraa, kuinka monta tuntia)? Arvostaisin suuresti kommentteja :) Ja muuttofirmaakin saa suositella!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso yksiö, muutto kaupungin sisällä, yksi muuttomies ja auto + parisenkymmentä laatikkoa viikoksi, aikaa meni n. 1,5h = 135€

 

Laatikoita ja muuttoapulaisia minulla oli omasta takaa valmiiksi muutamia tähän päälle.

Vierailija
2/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 neliön kaksiosta toiseen Helsingissä, auto ja kaksi kantajaa oli pari sataa. Parissa tunnissa hoitivat kaiken, itse siis pakattiin tavarat mutta ei siirretty mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttolaskuri.fi

Vierailija
4/9 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/9 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

650km matkaan käytin muuttomiestä, joka roudas kaksion verran kamoja autoon ja pois sekä tietty ajoi tuon matkan. Maksoin 400e.

Vierailija
6/9 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:42"]

650km matkaan käytin muuttomiestä, joka roudas kaksion verran kamoja autoon ja pois sekä tietty ajoi tuon matkan. Maksoin 400e.

[/quote]

 

Aika edullista tuohon matkaan nähden mielestäni. Oliko pieni yritys mitä käytit?

 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hirmuisesti millaisesta asunnosta muutat, monta kantajaa otat kuskin lisäksi, kuinka paljon muuttolaatikoita ja kuinka pitkäksi aikaa haluat ne käyttöösi.

 

Meillä maksoi 1200e, oli kuski ja 2 apumiestä, vanhan asunnon koko noin 80m2 isolla kellarilla, muuttolaatikoita noin 70kpl, välimatkaa asuntojen välillä noin 50km. Aikaa meni noin kl 8-15.

Vierailija
8/9 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:45"]

Riippuu hirmuisesti millaisesta asunnosta muutat, monta kantajaa otat kuskin lisäksi, kuinka paljon muuttolaatikoita ja kuinka pitkäksi aikaa haluat ne käyttöösi.

 

Meillä maksoi 1200e, oli kuski ja 2 apumiestä, vanhan asunnon koko noin 80m2 isolla kellarilla, muuttolaatikoita noin 70kpl, välimatkaa asuntojen välillä noin 50km. Aikaa meni noin kl 8-15.

[/quote]

 

Hui, mulla ei varmaan noin paljon pitäisi mennä, kun muutan 38 neliön yksiöstä ja saman kaupungin sisällä. Kuitenkin voisin arvioida, että muuttolaatikoita saattaa olla 30-40. Ehkä mulle riittäisi se kuski ja yksi apulainen. Alle tonnin kyllä olisi pakko päästä...

 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:42"]

650km matkaan käytin muuttomiestä, joka roudas kaksion verran kamoja autoon ja pois sekä tietty ajoi tuon matkan. Maksoin 400e.

[/quote]

 

Aika edullista tuohon matkaan nähden mielestäni. Oliko pieni yritys mitä käytit?

 

ap

[/quote]

Joo, sain vinkin, että kannattaa kysellä esim

antiikkifirmat läpi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän