Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieni olohuone, jätti sohva, onko tylsä?

Vierailija
19.08.2014 |

Meillä on pieni olkkari ja saisimme nyt kavereilta muuton vuoksi sellasen jättidivaanin, onkohan se sit vähän liikaa pieneen olkkariin? Ja tv joutus siirtyy ikkunan eteen? En haluais kieltäytyykään kun sellasen muhkean sohvan saisi :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapahan on olkkarisi, ota jos tykkäät. Minä ainakin sisustan itseä varten oman kotini!

Vierailija
2/3 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma. Ota vaan sohva vastaan, meille vaan ei oo tarjottu mokomaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sen parhaiten näkee sopiiko se sinne :) Jos siellä ei turhaa krääsää ole muuten niin miksei. Meillä on omassa asunnossa iso olkkari, nyt ollaan yksiössä evakossa remontin takia ja ihan hyvin tuo iso divaani tässäkin pienessä tilassa menee.