Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pieni olohuone, jätti sohva, onko tylsä?
19.08.2014 |
Meillä on pieni olkkari ja saisimme nyt kavereilta muuton vuoksi sellasen jättidivaanin, onkohan se sit vähän liikaa pieneen olkkariin? Ja tv joutus siirtyy ikkunan eteen? En haluais kieltäytyykään kun sellasen muhkean sohvan saisi :)
Kommentit (3)
Meillä sama ongelma. Ota vaan sohva vastaan, meille vaan ei oo tarjottu mokomaa....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itsehän sen parhaiten näkee sopiiko se sinne :) Jos siellä ei turhaa krääsää ole muuten niin miksei. Meillä on omassa asunnossa iso olkkari, nyt ollaan yksiössä evakossa remontin takia ja ihan hyvin tuo iso divaani tässäkin pienessä tilassa menee.
Alue: Aihe vapaa
Omapahan on olkkarisi, ota jos tykkäät. Minä ainakin sisustan itseä varten oman kotini!