Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi palsta ei toimi kännykällä
19.09.2014 |
Onko muilla ongelmia päästä kännykällä palstalle? Itse aloin juuri tykästyä täällä hengailuun vuosien tauon jälkeen. Mutta kuukauden palstailun jälkeen kännykkä alkoi ilmoittaa ensin mobiilisivuilla latausvirhettä. Pian sen jälkeen myös tavallinen av versio alkoi ohjautua väkisin aina mobiilisivuille jotka eivät siis aukea.
Muut keskustelut toimivat kun käytän normaalia nettiversiota kännykällä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jaxuhali! <3