Lue keskustelun säännöt.
Vappu Pimiä?
19.09.2014 |
Olenko ainoa joka ei ole koskaan pitänut Vappua hyvänä juontajana? Miksi on niin suosittu?
Kommentit (6)
Ehkä sen sähläävä ja hirnuva tyyli menee läpi tuulipukujuntteihin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Musta Vappu on iloinen ja raikas ilmestys. Piristävä :)
Minä tykkään tosi paljon. Paras naisjuontaja:)
Tykkään, kun ei ole jäykkä pönöttäjä. Mokailee sopivasti, mikä tekee seuraamisen hauskaksi ja Vapun inhimilliseksi :)
Vappu on hyvä juontaja, hän esim. BB-juonnossa oli ainut joka pisti asukkaat vastaamaan.