Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nt ne molluskat tulivat meillekin :(

Vierailija
18.12.2006 |

Tylsää! Esikoisella niitä nyt kyynärtaipeessa jo muutama kymmen. Luin eilen netistä hyviä kokemuksia osterivinokasjauheesta syylien hoidossa.



Kokemuksia? Rikkomaan en niitä aio, sillä pojalla on jo hirveät traumat paiseista, jotka lääkäri joutui avaamaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

riesaksi. Täytyypä lisätä rasvausta ja ostaa vaikka niitä osterivinokaskapseleita.

Vierailija
2/7 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli molluskoita tytölle 5v viime keväänä. Syöttettiin vinokas jauheet, EI MITÄÄN APUA muutakuin mahdoton vaiva. Käytiin ihotautilääkärillä ja saatiin visvasyylien hoitoon tark rasvaa ja syylät alkoi kuivumaan, mutta sitkeässä ne vielälkin on. Kai se on niin. että aika parantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yhdellä lapsella, parani n vuodessa. nyt on toisella, ja en välitä niistä.

Vierailija
4/7 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten pääsette niistä nopeimmiten eroon. Eivätkä sitten tartu muille ;o)

Vierailija
5/7 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilla on. En tajunnut hoitaa lasten ihoa niin hyvin kuin pitäisi. Rasvasin kyllä pesun jälkeen, mutta en tarpeeksi rasvaisella voiteella jne. Sain ihotautilääkäriltä kunnon ohjeet ihon hoitoon ja molluskatkin hävisivät, kun iho tuli muuten kuntoon.

Vierailija
6/7 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä paiseet ja molluskat ovat monen atoopikon riesa, sen tiedän.



En tosiaan haluaisi vielä viedä poikaa lääkärille. Kokeilen ensin sitä jauhetta.



Kolmonen! Miten teillä molluskat hävisi? Itsestäänkö ihon hoidon parantumisen myötä?



t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin niitä lapsella on, tarttuvat ne myös muille! Jos lapsesi on hoidossa, olis parempi että poistattaisit syylät. Samat potat ja pöntöt, ihokosketus, hm...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi