Nt ne molluskat tulivat meillekin :(
Tylsää! Esikoisella niitä nyt kyynärtaipeessa jo muutama kymmen. Luin eilen netistä hyviä kokemuksia osterivinokasjauheesta syylien hoidossa.
Kokemuksia? Rikkomaan en niitä aio, sillä pojalla on jo hirveät traumat paiseista, jotka lääkäri joutui avaamaan.
Kommentit (7)
Meille tuli molluskoita tytölle 5v viime keväänä. Syöttettiin vinokas jauheet, EI MITÄÄN APUA muutakuin mahdoton vaiva. Käytiin ihotautilääkärillä ja saatiin visvasyylien hoitoon tark rasvaa ja syylät alkoi kuivumaan, mutta sitkeässä ne vielälkin on. Kai se on niin. että aika parantaa.
Meillä oli yhdellä lapsella, parani n vuodessa. nyt on toisella, ja en välitä niistä.
Siten pääsette niistä nopeimmiten eroon. Eivätkä sitten tartu muille ;o)
Meidän lapsilla on. En tajunnut hoitaa lasten ihoa niin hyvin kuin pitäisi. Rasvasin kyllä pesun jälkeen, mutta en tarpeeksi rasvaisella voiteella jne. Sain ihotautilääkäriltä kunnon ohjeet ihon hoitoon ja molluskatkin hävisivät, kun iho tuli muuten kuntoon.
Nämä paiseet ja molluskat ovat monen atoopikon riesa, sen tiedän.
En tosiaan haluaisi vielä viedä poikaa lääkärille. Kokeilen ensin sitä jauhetta.
Kolmonen! Miten teillä molluskat hävisi? Itsestäänkö ihon hoidon parantumisen myötä?
t. ap
Niin kauan kuin niitä lapsella on, tarttuvat ne myös muille! Jos lapsesi on hoidossa, olis parempi että poistattaisit syylät. Samat potat ja pöntöt, ihokosketus, hm...
riesaksi. Täytyypä lisätä rasvausta ja ostaa vaikka niitä osterivinokaskapseleita.