Lue keskustelun säännöt.
Krisse Salminen ja Jori Kopponen eroaa!
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
keikkui ja selitteli että on tän paikan prinsessa ja siinä se jori oli jotenkin n iin vaivautuneen näköinen ja sellanen että lopettais jo...sillon ajattelin että noilla on varmaan erimielisyyksiä ja kohta ne eroaa...
Onhan sitä puitu jo ennen lapsen syntymääkin.
Taisi Krissen perhe olla sittenkin ylempänä taikurihunsvonttia.
No, Krissellä on hyvä turvaverkko, naiset pärjää aina!!