Lue keskustelun säännöt.
Miten voisin osoittaa ystävälleni parhaiten kuinka paljon hänestä välitän?
02.01.2007 |
On ollut vähän kaikenlaista tässä... väärinymmärryksiä... Olen ollut huono ystävä, ainakin itse koen näin ja omatunto soimaa. =((( Mitä teen?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla