Lue keskustelun säännöt.
K18-pelit 3-lk:laisella?
15.01.2014 |
Annatteko 3-lk:nne (pojan) pelata k18-pelejä (pleikka jne.)?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En. Mutta jotkut kaverit saa. Meidän ei edes halua, koska ne on pelottavia. Tosin kuunnellaan Harry Pottereita äänikirjana, nekin vois olla k-18, loppupäästä.
No mitähän helvettiä nyt taas?