Lue keskustelun säännöt.
Kävin röökillä vuoden tauon jälkeen ja nyt vain oksennan
16.11.2013 |
Kylläpä kannatti käydä röökillä...
No, enpä ihan heti käy uudestaan röökillä. Ehkä vuoden päästä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nin minäkin luulin, etten aloittaisi uudestaan juuri sen takia että pitkän tauon jälkeen tuli niin järkyttävän huono olo. jotenkin sen huonon olon vain "unohti" aina heti kun olo parani ja kummasti meni taa röökille....