Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko karppaustietäjiä paikalla?

Vierailija
08.01.2007 |

Yritän toteuttaa jonkinlaista hyväkarppiruokavaliota ihan terveyssyistä, en siis halua laihtua (BMI 20.1). Voisiko joku kommentoida tämän päivän sapuskoitani? Olenko mennyt ihan metsään?



aamulla: Rahkaa kerman kanssa ja vadelmia (ei tehnyt mieli lihaa, yleensä sitä tai kananmunia ja kasviksia aamulla)



lounas: Voissa, chilissä ja sitruunassa paistettua kanaa ja tomaatti- kesäkurpitsa-feta paistosta, vähän basmatiriisiä



Päivällinen: Pussua, jäävuorisalaattia, kurkkua ja avocadoa. Jälkkäriksi muutama siivu juustoa.



iltapala: rahkalettusia, kermaa ja vadelmia



Yleensä en syö noin paljon rahkaa ja kermaa, mutta tänään teki kauheasti mieli.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tänään ketään tietäväistä paikalla?

Vierailija
2/3 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä varmaan saa apua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapalaa syön sit vasta illemalla...





ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän