Lue keskustelun säännöt.
Aina te jauhatte jotain "parempaa väkeä" ettekä niistä tiedä mitään
14.01.2013 |
Miksi Suomi on täynnä kaikenlaisia nousukkaita? Tämä on ihan nousukkaiden maakin nykyään.
Kommentit (3)
Itänaapurissa ja entisissä itäblokin maissa ihmisten luokittelu on tärkeää ja nousukkaita löytyy. Ja nyt myös Suomessa. Jotenkin sääli, koska sitä ajatteli elävänsä tällaisen yläpuolella elävien, tasa-arvoa kannattavien fiksujen ihmisten keskuudessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No ei ole hienoa. Tulee kaikenmaailman omituisuuksia ja omituisia ilmiöitä.
tässä omituinen olet.
Jos ei sosiaaliseen nousuun ja vaurastumiseen olisi mahdollisuutta niin Suomi olisi toinen Neuvostoliitto.
Oikeastaan on siis hienoa jos Suomi on nousukkaiden maa