Lue keskustelun säännöt.
Mitä ajattelisit työkaverista joka saapuu pikkujouluihin vaikka on sairaslomalla?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Välttämättä en mitään ajattele, ei se sairasloma aina tarkoita lukittautumista kotiin.
Juuri tänään saikulla oleva työkaverini tuli kivaan tilaisuuteen kainalosauvoilla.
mutta tosiaan, vaikka jalka paketissa oleva vois vallan mainiosti tulla. Ei haittaisi ainakaan mua. Mut ehkä joku flunssapotilas olis aika outo juttu.
törkeää tulla, mutta muuten ei hätää.
Jos on esim. käsi paketissa mutta voi liikkua muuten normaalisti niin ok. Jos on "kuumeessa" tms ni kattoisin kyllä pahalla.