Lue keskustelun säännöt.
Luin jostain lehden lööpistä, huoltajasta,
26.09.2012 |
eikös puhuta normaalisti vanhemmista.Kyse 8v- kaapauksesta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisääneikös puhuta normaalisti vanhemmista.Kyse 8v- kaapauksesta.
Mutta toisaalla taas puhuttiin äidistä.. Kaipa tuo huoltaja oli poikkeus.