Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö huolestua, kun vauva ei vielä ryömi puolen vuoden iässä? On pyörinyt napansa ympäri ja pakittanut kuukausia.

Vierailija
01.01.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huolissani, ei tehnyt esikoinenkaan kumpaakaan

Vierailija
2/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva 6 kk vielä konttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjenkäyttö sallittua! Meillä esikoinen ryömi 8,5kk, enkä huolestunut. Nyt kuopus tekee kaikki vauhdilla perässä ja 8,5kk käveli tukea vasten :) Kaikki kehittyy ajallaan ja omaan tahtiinsa!

Vierailija
4/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten harvinaisen tyhmä.

Vierailija
5/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän esikoinen liikku ekan kerran melkein 8kk. nuosi heti tukia pitkin ylös ja jo 9kk käveli.. joten ei syytä huoleen. kyl ne oppii ja sit saa varoa koko ajan että eivät kaada mitn tai nouse mihinkään mihin ei sais. ja juoksua piisaa

Vierailija
6/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin näyttää tuo nyt ainakin 4-vuotiaana osaavan ryömiäkin - olen testannut. En tiedä missä vaiheessa sen ryömimisen oppi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö pakitteli 8kk ikään asti jolloin lähti konttaamaan, minä itse taasen skippasin sekä ryömimisen että konttaamisen ja lähdin n. 9kk iässä kävelemään tuettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän