Pitäisikö huolestua, kun vauva ei vielä ryömi puolen vuoden iässä? On pyörinyt napansa ympäri ja pakittanut kuukausia.
Kommentit (7)
Järjenkäyttö sallittua! Meillä esikoinen ryömi 8,5kk, enkä huolestunut. Nyt kuopus tekee kaikki vauhdilla perässä ja 8,5kk käveli tukea vasten :) Kaikki kehittyy ajallaan ja omaan tahtiinsa!
meidän esikoinen liikku ekan kerran melkein 8kk. nuosi heti tukia pitkin ylös ja jo 9kk käveli.. joten ei syytä huoleen. kyl ne oppii ja sit saa varoa koko ajan että eivät kaada mitn tai nouse mihinkään mihin ei sais. ja juoksua piisaa
Tosin näyttää tuo nyt ainakin 4-vuotiaana osaavan ryömiäkin - olen testannut. En tiedä missä vaiheessa sen ryömimisen oppi...
tyttö pakitteli 8kk ikään asti jolloin lähti konttaamaan, minä itse taasen skippasin sekä ryömimisen että konttaamisen ja lähdin n. 9kk iässä kävelemään tuettuna.
En ole huolissani, ei tehnyt esikoinenkaan kumpaakaan