Lue keskustelun säännöt.
lapsella 3v vera ulosteessa, mistähän johtuu?
07.01.2007 |
eli eilen ja tänäänkin oli kirkasta verta pökäleissä ja pyyhkiessä sitä tuli paperiin. Yleensä pojalla on löysähkö tai normaali uloste, eli ei ummetusta. Käy ulostamassa kerran päivässä tai useammin. On jaksoja joilloin myös valittaa mahaansa (tätä ollut pienestä saakka). Mistähän voisi olla kyse? Keliakiakokeet on otettu ja tulos oli negatiivinen. Tietenkin huomenna soitan neuvolaan, mutta ajattelin vaan jos joku osaisi sanoa mistä voisi johtua...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos on kirkasta verta niin se on sitten ihan loppupäästä suolistoa, todennäköisimmin ihan peräaukon suulta, joka voi esim. vatsan ollessa kovalla rasittua ja tulla pieniä haavaumia.
Onko lapsellasi muuten kuiva iho, kuivat limakalvot tms? Usein kuivat limakalvot/ihon omaavilla ihmisillä on myös peräaukon pieni haavautuminen tavallista.
Lääkäriin kannattaa mennä, jos mielenrauhaa kaipaa :)