Lue keskustelun säännöt.
Mikä sopisi alkupalaksi? (ov)
29.12.2011 |
Tehdään uutenavuotena itse hampurilaisia, mikä sopisi alkupalaksi? Jotain amerikkalaista mielellään.
Kommentit (3)
Ehkä jotain nachoja ja kastikkeita? Tai wingsejä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei hampparit välttämättä tarvitse alkupalaa, mutta kai juuri jotkut nachot sopisi silti. Mitähän ne syö Jenkeissä vaikkapa BBQ:n aluksi?
päällämajoneesia ja oliivi