Lue keskustelun säännöt.
Onkohan koskaan ollut sellaista mystistä menneisyyttä, josta romanttisesti haaveillaan
29.01.2012 |
esim. kun halutaan leikkiä keskiaikaa ja kuvitellaan, että asiat on olleet jotenkin mystisen maagisia, jotenkin tuntuneet enemmän kuin nykyään. Onkohan ne keskiajallakin haikailleet jonnekin mystiseen menneisyyteen? Nauraiskohan ne meille, jotka haikailee ritariromantiikan perään...?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla