Lue keskustelun säännöt.
Jos täällä nyt olis "miten olet pukeutunut" -gallup,
18.12.2011 |
mä voisin mainita yhdeksi vaatteeksi vauvan. Vauva on kantoliinassa- sivumennen sanoen Marimekon trikoosta ommellussa kantoliinassa - ja lämmittää todella hyvin ;)
Kommentit (3)
En oo kauheasti pitänyt vauvaa liinassa nyt kun se on kasvanut vähän isommaksi, ja viihtyy hetken jo sitterissä tai turvakaukalossa, joten tämä lämmityskyky yllätti mut! Vauva on nyt 3 kk.
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on päällä pikkarit ja imetystoppi ja jalassa pörrösukat.
Mulla on alushousut, t-paita ja ... villasukat. :p