Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan City-Marketin kalatiskiä.

Vierailija
23.12.2006 |


Käyn siellä harvoin, mutta aina sama juttu. Hirveä ryysis ja ei minkäälaista jonotusnumerosysteemiä, myyjät palvelee ensin kanta-asiakkaita sekä niitä, jotka näyttävät parhaiten maksavilta. (suuria ikäluokkia)



Onko se niin vaikeaa kehittää yksi jonotusnumerosysteemi kalatiskille. Todella ärsyttävää jonottaa, kun vierestä vain palvellaan ja myöhemmin tulleita palvellaan ensin.



Muutenkin koko Citymarket ruokatiskeineen tuntuu olevan vain jonkun kulinaristiluokan ostospaikka. Prisma on paljon inhimillisempi, olisin mennytkin Prismaan, mutta siellä ei ollut kalaa jota etsin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eilen viimeksi kalatiskiltä kun ostin joulukaloja.



Kiitos Tampereen Lielahden Cittarilaisille vaan :)

Vierailija
2/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä ei ole minkäälaista jonotusnumerosysteemiä, enkä voi ymmärtää miksi. Todella rasittavaa ja ahdistavaa jonottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-----Alkuperäinen viesti-----

Lähettäjä: Palautelomake [mailto:palautelomake@citymarket. fi]

Lähetetty: ke 8.11.2006 10:37

Vastaanottaja: Morottaja Carita; Asiakas Palaute

Kopio:

Aihe: Talopalaute: Palautelomake vastaanotettu



Viesti: Ostin kyseisestä liikkeestä Duracell patterin joka sitten ei käynnytkään laitteeseen kun tulin kor´tiin kun meidän 8 v. poika avasi pakkauksen ja kokeili patteria kaukosäätimeen, kun yritin palauttaa sitä kuittia vastaan niin eipä onnistunutkaan, mikä mielestäni on aika huonoa asiakaspalvelua. Olen aikaisemmin vastaavasti saannut toisen kaupparyhmittymän liikkestä vastaavasssa tapauksessa ilman mutisemista vaihtaa tuotteen vaikka se on avattu. Eli nyt toivon että tämän palautuksen saisi hoidettua kun yksi pieni patteri sentään maksoi 4.19 ?. Jos en saa rahoja takaisin niin tulen todellakin käyttämään tulevaisuudessa toisen kaupparyhmittymän liikkeitä. Toivon että saan yhteydenoton sähköpostitse mitä pikemmiten. Kiitos !



----------------





Marttunen Petri < petri. marttunen@citymarket. fi> kirjoitti:

----------------

Hyvä (ent.) asiakkaamme. K-Citymarket -ketju on tiedostava ja henkistä kasvua suosiva kauppaketju. Uskomme siihen että emme loukkaa asiakkaidemme älykkyyttä ja kohtelemme heitä reilusti. Tämän vuoksi yleisenä periaatteenamme on että täysi-ikäisten ihmisten tulisi osata ottaa vastuu omista virheistään. Samaten täysi-ikäisten ihmisten tulisi K-Citymarket -ketjun mielestä osata lukea sen verran että pystyisi tarkistamaan ohjekirjasta tai laitteen vanhasta paristosta minkälaisen pariston tarvitsee. Tiedän että se ei aina ole helppo tehtävä, mutta uskoaksemme sen ei pitäisi olla kovin paljoa haastavampaa kuin, esimerkiksi, lapsen siittäminen jossa ilmeisesti olette onnistuneet. Mielestänne oli siis huonoa asiakaspalvelua että ette saaneet palauttaa paristoa jonka itse olitte valinneet väärin. Se, mitä te kutsutte huonoksi asiakaspalveluksi on täällä tosimaailmassa rahan säästämistä. Kokeilisitte itse heittää vaikka kolme euroa menemään joka kerta kun kohtaatte idiootin. Ei tulisi pidemmän päälle kovinkaan edulliseksi, ei. Mutta ainakin voisit onnitella itseäsi hyvästä asiakaspalvelusta.



Tykistössä on pattereita, radiossa on paristoja. Näin tiedoksenne.



Mutta. Tanja, hitsi vieköön. Itkemisesi ja epiksen huutamisesi sai minut oikeastaan hyvälle tuulelle. Ajatellessani että joku raukka joutuu viettämään loppuelämänsä kanssasi ja että minun ei tämän jälkeen tarvitse mahdollisesti olla missään tekemisissä kanssasi sai aikaan uskomattoman lämpimän tunteen rinnassani. Se ei tietysti kauaa kestä, mitä todennäköisimmin jo muutaman minuutin kuluttua eteen osuu uusi idioottiasiakas jonka jälkeen olen entinen kyyninen itseni. Mutta otetaan tästä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää: Sinä saat rahasi takaisin. Luoja tietää, sinä tarvitset ne 4,19e ostaaksesi itsellesi parin kiveksiä. Tule käymään myymälässämme niin sovitaan asiasta. Mutta älä tule silloin kun minä olen paikalla, päivästä riippuen saattaa olla että löisin teitä suoraan nenävarteen.





Hyvää jatkoa ja kaikkea muuta sellaista



K-Citymarket Vaasa Keskusta

Vapaa-aika



PS. Soitin jo Anttilalle sekä Prismalle. Hekään eivät halua teitä.



--------------------



Hyvä asiakkaamme.



Pahoittelen todella paljon äsken lähettämääni viestiä. Kyseessä oli puhtaasti talon sisäiseksi vitsiksi tarkoitettu vastaus jonka ei pitänyt lähteä teille asti. Se kuitenkin vahingossa lähti mikä oli virhe. Viestin sävy oli ilkeä, suoraan sanottuna se oli puhtaasti vittumainen. Koko viestin kirjoittaminen oli lapsellista, tiedän sen hyvin mutta työpaikkahuumori voi olla toisinaan julmaa. Se ei kuitenkaan ole mikään tekosyy sille mitä tein ja olen todellakin asiasta erittäin pahoillani.



Pariston saatte ilman muuta palauttaa, se olisi tässä tapauksessa ollut muutenkin päätöksemme. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä, suora numeroni töihin on 06-3275630. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä asian tiimoilta tavaratalojohtajaani, ymmärrän täysin. Hänen nimensä on Carita Morottaja ja hänet voi tavoittaa maanantaina numerosta 06-3275601.



Olen todellakin pahoillani tästä, näin ei olisi saanut tapahtua, mutta niin kävi. En voi selitellä tekoani.



Citymarket Vaasa Keskusta

Vapaa-aika

Juha Västilä

Vierailija
4/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mutta ärsyttää kun ei ole jonotussysteemiä ja vierestä palvellaan, vaikka toinen olisi tullut jälkeenpäin. Eivät asiakkaat voi mitenkään tietää kuka oli ensin, kun asiakkaita on kymmeniä. Menee sitten siihen, että niitä maksavan näköisiä palvellaan ensin.



Inhoan sellaista kilpahuutoa.

Vierailija
5/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Onko joku tosiaan joskus saanut tällaisen vittuiluvastauksen Citymarketista? Ei voi olla totta!

Vierailija
6/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko oikeasti, että ne ihmiset pystyy katsomaan kuka milloinkin on jonoon tullut?



Varmasti pääset koeilemaan tollasta ruuhkatilanteen palvelua sinne tiskille jos nätisti pyydät. Voin vaan kertoa etukäteen, että ei ole helppoa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mielenkiintoista kun saman kaupan lihatiskillä on jonotusnumerot, mutta kalatiskillä ei ja kalatiski on kuitenkin se ruuhkaisempi.



Ei ole vain kauhean asiakasystävällistä, että joutuu asiakkaat ei oikein tiedä kuka on tullut ensin ja jotkut vielä kiilaa välistä, kun ei tiedä käytäntöä.



Tällainen pieni asia ja näin surkeasti järjestetty. Prismassakin on kaikilla tiskeillä vuoronumerot ruuhka-aikoina, miksi ei Citymarketissa.



Tuo Citymarketin asiakaspalvelun idioottivastaus antoi kuvan, minkälainen kauppa on kyseessä. Vaikea uskoa, että joku työntekijä edes vitsailumielessä laatii tuollaista, taitaa heillä olla runsaasti joutoaikaa.

Vierailija
8/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo tuossa oli minua ennen. Ja sanon kyllä senkin, jos joku yrittää kiilata, että nyt kyllä on mun vuoro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä katson aina ainakin ne lähimmät siinä tiskillä odottajat, että ketkä on mua ennen. Olen kärppänä odottamassa siinä liki vuoroani ja jos myyjä tulee palvelemaan, niin sanon kyllä

että tuo tuossa oli minua ennen. Ja sanon kyllä senkin, jos joku yrittää kiilata, että nyt kyllä on mun vuoro.

että joutuu olemaan kärppänä ja pitämään puoliaan. Kyllä kaupassa pitäisi toimia ihan muut lait, kuin viidakon lait. Tykkään järjestelmällisyydestä ja siitä, että ihmisiä palvellaan järjestyksessä kokoon, ulkonäköön tai ikään katsomatta.

Vierailija
10/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sesti kaikkien ohi.

Vierailija:


Vierailija:

Mä katson aina ainakin ne lähimmät siinä tiskillä odottajat, että ketkä on mua ennen. Olen kärppänä odottamassa siinä liki vuoroani ja jos myyjä tulee palvelemaan, niin sanon kyllä

että tuo tuossa oli minua ennen. Ja sanon kyllä senkin, jos joku yrittää kiilata, että nyt kyllä on mun vuoro.

että joutuu olemaan kärppänä ja pitämään puoliaan. Kyllä kaupassa pitäisi toimia ihan muut lait, kuin viidakon lait. Tykkään järjestelmällisyydestä ja siitä, että ihmisiä palvellaan järjestyksessä kokoon, ulkonäköön tai ikään katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Jouluruuhkassa väsyneenä jotakin kalaa metsästäessä tuollainen hallitsematon jonotus tuntuu vain äärimmäisen rasittavalta. Itse tykkään, että asiat tehdään sujuviksi eikä hankaliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän