Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi päätin äänestää Niinistöä.

Vierailija
04.02.2012 |

Muistin sanonnan, "paha ei paljostaankaan".

Koska Niinistö on kuitenkin todistetusti lahjoittanut rahaa hyväntekeväisyyteen yms. Niin päättelen siitä, että Niinistö ei ole paha, joten hän saa ääneni.

Ja Niinistöstä on muutama muukin vaikutusvaltainen hyväntekijä sanonut hyvän sanan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraselkäinen, ei ketku, kuten monet muut poliitikot

Vierailija
2/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oikea käsi ei saisi tietää mitä vasen tekee?



Niinistö on tosiaan julkisuudessa rehvastellut paljon hyväntekeväisyydellään.

Mutta tarkoittaako se, ettei Haavisto osallistu hyväntekeväisyyteen? Vai voisiko olla, että hän on siinäkin niin herrasmies, ettei pidä niistä yhtä kovaa ääntä kuin eräät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis paljon uusia avauksia ja eiks se ois kivaa. ;)

Vierailija
4/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummeille:)

Vierailija
5/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin sanonnan, "paha ei paljostaankaan".

Koska Niinistö on kuitenkin todistetusti lahjoittanut rahaa hyväntekeväisyyteen yms. Niin päättelen siitä, että Niinistö ei ole paha, joten hän saa ääneni.

Ja Niinistöstä on muutama muukin vaikutusvaltainen hyväntekijä sanonut hyvän sanan.


jäi oleellinen sana pois alkuperäisestä aloituksestani

t. ap

Vierailija
6/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo omalla hyväntekeväisyystoiminnalla kerskailu on todella vastenmielistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuossa muodossa kuulu arvoihini. Riittävät verot ja yhteisesti katsotaan, mille ryhmälle rahaa tarvitaan. Ei niin, että jokainen rikas valitsee, jos haluaa satunnaisesti jonkun kivan huomion kohteena olevan ryhmän ja antaa sinne rahaa ja kertoo sitten asian kaikille. Entä ne ryhmät, jotka eivät saa kenenkään huomiota? En pidä jenkkityyppisestä lahjoittamis kulttuurista. Eli juuri tuosta syystä en missään nimessä äänestä Niinistöä.

Vierailija
8/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koe-eläintensuojelija.