Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Whitneyn biisiketju, linkitä biisi

Vierailija
12.02.2012 |

Linkitä joku Whitneyn biisi, johon sinulla liittyy muisto ja kerro se muisto.



I wanna dance with somebody





Meillä oli yläasteella luistelua ja jostain syystä käytössä oli vain tuo yksi biisi, jonka tahtiin oli joku "vapaan luistelun hetki". Tämä siis 90-luvun alussa, jolloin tuo biisi oli jo vanhentunutta kasaria.:) Tuota biisiä kuunneltiin sitten repeatilla ja luisteltiin kuplahallissa.:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset





Ei sen kummempaa tarinaa, kuin se, että tämä on ensimmäinen biisi, minkä laulajalta muistan :)

Vierailija
2/2 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset





Tämä on jäänyt mieleen niiltä ajoilta, kun olin juuri muuttanut pois kotoa ja pääsin MTV eli Music Televisionin ääreen. Tämä biisi pyöri usein. Ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla